مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق همیاری و نگرش ادیان بر آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق همیاری و نگرش ادیان بر آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق همیاری و نگرش ادیان بر آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه همیاری و نگرش ادیان بر آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم121/407 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه همیاری و نگرش ادیان بر آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

اصولا همیاری امر تازه ای نیست و زاییده عصر و زمان خاصی نمی باشد،‌ منتها در هر دوره ای به نحوی خاص و منطبق با مقتضیات آن دوره آشکار گردیده است.(همان 11).  به طور کلی، می توان گفت همیاری و تعاون پدیده جدیدی نبوده و دارای سابقة بسیار طولانی است و در دوره های مختلف زندگی انسانی همیشه به عنوان راه و وسیله مناسبی برای رفع مشکلات و حل مسائل که او در مقابل خود داشته است، مورد استفادة او قرار گرفته و در آینده نیز از آن سود خواهد برد.

 

 


پدیده همیاری امری است که در هر جامعه انسانی می توان آن را دید از جوامع ابتدایی گرفته تا جوامع امروزی و پیشرفته، در اصل در هر جایی انسانی زندگی می کند همیاری و همکاری نیز مشاهده می شود. برای مثال می توان به واره پرداخت. و حتی دکتر مرتضی فرهادی برای نخستین بار به واره در برخی روستاهای کمره برخورد، تصور می کرد که با رسمی کاملاَ محلی برخورده کرده است. ولی بعداً هنگامیکه واره را در روستاهای اراک، الیگودرز، گلپایگان و خوانسار نیز یافت اندیشید که با رسمی ناحیه ای روبروست؛ اما به تدریج دانست که واره در شهرستانها و استانهای دیگر با تفاوت های جزئی در نام و شیوه اندازه گیری و غیره وجود دارد، بالاخره دریافت که واره در افغانستان در تاجیکستان و جمهوری آذربایجان نیز وجود داشته است.اکنون اگر کسی این داستان را پی بگیرد، ممکن است در گذشته یاحتی امروز در جاهای دیگر جهان خود یا بقایای آن را باز یابد .

 

 

 

فهرست مطالب

درآمدی بر همیاری

تعریف همیاری

انواع همیاری

گونه آمیزی یاریگریها

خود- همیاری

خود-دگریاری

پیشینه تعاون و همیاری

پیشینه همیاری در ایران

همیاری در ادبیات فارسی و ضرب المثلها

نگرش ادیان به همیاری

نگرش دین اسلام به قرض الحسنه

مفهوم قرض

همدلی

همدردی در قرآن

همدردی در سیره امامان

شیوه های همیاری در کشورهای دیگر

همیاری

انجمنهای نژادی

اسامی گوناگون همیاری

همیاری در گروه های انسانی

همیاری در جوامع سنتی

آیین های همیاری

کارکردهای همیاری

چهارچوب نظری

مکتب کنش متقابل نمادین

نظر دورکیم در مورد همیاری

شیوه های دیگر از همیاری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و انواع آن ها doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و انواع آن ها doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و انواع آن ها doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و انواع آن ها با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم97/483 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و انواع آن ها با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 


‫اﺻﻄﻼح ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻣﻌﻨﺎی راﯾﺞ واژه پروپاگاندا ﺑﻪﺷﻤﺎر ﻣﯽآﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻋﻤﺪه در ﺧﻼل‬ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ اول رواج ﯾﺎﻓﺖ. اﯾﻦ اﺻﻄﻼح ﺑﻪ ﻗﺮاﯾﻦ ﻣﺘﻌﺪدی در ذﻫﻦ ﻣـﺮدم ﺗـﺪاﻋﯽ ﮐﻨﻨـﺪه‬ ﻧﺸﺮ دروغ، ﻧﯿﺮﻧﮓ و ﺷﺴﺘﺸﻮی ﻣﻐﺰی ﺑﻮده اﺳﺖ و ﻫﺪف آن را ﺳﺨﻦﭘﺮاﮐﻨﯽ و ﻧﺸﺮ اﻃﻼﻋﺎت‬ و آرای ﻓﺮﯾﺒﻨﺪه، ﯾﮑﺴﻮﯾﻪ و ﻣﻐﺮﺿﺎﻧﻪ ﻣﯽداﻧﻨﺪ... ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺳﯿﺎﺳﯽ‬ ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻃﺮح ﯾﮏﻃﺮﻓﻪ ﻋﻘﺎﯾﺪ و دﯾﺪﮔﺎهﻫﺎ، ﺑﻪ ﻧﺤﻮی ﮐﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ را ﺑﻪﮔﻮﻧـﻪای داوﻃﻠﺒﺎﻧـﻪ‬ و از روی اﺧﺘﯿﺎر ﺑﻪ ﭘﺬﯾﺮش آن وادار ﺳﺎزد، ﭼﻨﺎنﮐﻪ ﮔﻮﯾﯽ اﯾﻦ در اﺻﻞ ﻓﮑﺮ و ﻧﻈـﺮ ﺧـﻮد او‬ ‫ﺑﻮده اﺳﺖ(باهنر و همایون، 1388: 24).‬

 

 

 

فهرست مطالب

2-2-3- مفهوم تبلیغات

2-2-3-1- تعریف تبلیغات

2-2-3-2- عناصر و ویژگی‌های تبلیغ به‌ عنوان ارتباط

2-2-3-3- انواع تبلیغات

2-2-3-3- 1- تبلیغات سیاسی

2-2-3-3- 2- تبلیغات بازرگانی

2-2-3-3- 3- تبلیغات فرهنگی

2-2-3-4- انواع رسانه‌های تبلیغاتی و مزایا و معایب آنها

2-2-3-4-1- روزنامه

2-2-3-4-2- رادیو

2-2-3-4-3- تلویزیون

2-2-3-4-4- اینترنت

2-2-3-4-5- تبلیغات محیطی(شهری)

2-2-3-4-5-1- تعریف تبلیغات محیطی

2-2-3-4-5-2- مزایا و معایب تبلیغات محیطی

2-3- دیدگاه‌های علمی و چارچوب نظری

2-3-1- دیدگاه‌های علمی مرتبط با رسانه‌ها و تبلیغات

2-3-1-1- دیدگاه‌های انتقادی نسبت به تبلیغات

2-3-1-2- دیدگاه‌های مثبت نسبت به تبلیغات تجاری

2-3-1-3- دیدگاه و ارزش‌های حاکم بر تبلیغات تجاری در نظام سرمایه‌داری

2-3-2- نظریه‌های مربوط به تأثیر پیامهای ارتباطی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و بازرگانی و تاریخچه آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و بازرگانی و تاریخچه آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات و بازرگانی و تاریخچه آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و بازرگانی و تاریخچه آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم120/733 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و بازرگانی و تاریخچه آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

 آﺛﺎر ﺑﻪﺟﺎیﻣﺎﻧﺪه از ﺗﻤﺪن های ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ ﺣﺎﮐﯽ از آن اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮای ﻫﺰاران ﺳﺎل از ﻟﺒﺎس ها و ﻗﺼﺮﻫﺎی ﺧﯿﺮهﮐﻨﻨﺪه ﻣﻌﺒﺪﻫﺎ و ﻣﺠﺴﻤﻪﻫﺎی ﻋﻈﯿﻢ، ﻋﻼمت ها و ﻧﺸﺎﻧﻪﻫﺎی اﺳﺮارآﻣﯿﺰ و ﻣﺠﺎدﻟﻪﻫﺎ‬ و بحث های ﻣﺒﺴﻮط ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ و ﻣﺬﻫﺒﯽ، ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻣﺘﻘﺎﻋﺪﮐﺮدن ﻋﺎﻣﻪ ﻣﺮدم ﺑﻪ ﻗﺪرت ﻓـﻮق ﺑـﺸﺮی‬ و ﻣﺎورای ﻃﺒﯿﻌﯽ ﭘﺎدﺷﺎﻫﺎن و راﻫﺒﺎن اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﺷﺪه اﺳﺖ. ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺘـﻮان ﺗﺤﻠﯿـﻞ ﻧﻈـﺎمﻣﻨـﺪ و‬ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت، ﺑﻪوﯾﮋه در ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻏﺮﺑﯽ را ﺑﻪ ﺣﺪود سال های 500 ﻗﺒﻞ از ﻣـﯿﻼد ﺑﺎزﮔﺮداﻧـﺪ‬ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻓﻦ ﺳﺨﻦوری آﻏﺎز ﺷﺪ. ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺑﺰرﮔﯽ ﻫﻤﭽﻮن ﺳﻘﺮاط، اﻓﻼﻃﻮن و ارﺳﻄﻮ ﺑﺮای ‬این که بحث های ﺧﻮد و ﺷﺎﮔﺮدن شان را ﻗﺎﻧﻊﮐﻨﻨﺪهﺗﺮ ﺳـﺎزﻧﺪ و در ﺑﺮاﺑـﺮ ﻣﺨﺎﻟﻔـﺎن ﺧـﻮد ﻣﺘﻘـﺎﺑﻼ ً‬دﺳﺖ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺑﺰﻧﻨﺪ و ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺷﺎﮔﺮدان ﺧﻮد ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ درک ﻣﻐﻠﻄﻪﻫﺎی ﻣﻨﻄﻘﯽ را ﺑﯿﺎﻣﻮزﻧﺪ، ﺑﻪ‫ﺗﺪوﯾﻦ ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﺳﺨﻨﻮری ﭘﺮداﺧﺘﻨﺪ.‬ﺳﺨﻨﻮران ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻗﺪری در ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺘﻮن، ﻣﻐﺎﻟﻄﻪ ﺣﻘﻮﻗﯽ و ﻋﻮامﻓﺮﯾﺒﯽ ﺳﯿﺎﺳـﯽ ﻣﺎﻫﺮاﻧـﻪ‬ ﻋﻤﻞ ﮐﺮدﻧﺪ ﮐﻪ اﻓﺮادی ﻫﻤﭽﻮن ﺳﯿﺴﺮو  در روم ﮐﺎر آﻧﻬﺎ را دﻧﺒﺎل ﮐﺮدﻧﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺨـﺸﯿﺪﻧﺪ)(باهنروهمایون،1388: 45).

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-1- مرور تاریخی؛ پیشینه پژوهش در جهان و ایران

2-1-1- تاریخچه تبلیغات بازرگانی در جهان

دوره ﻧﺨﺴﺖ؛ دوره ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺷﻔﺎﻫﯽ

دوره دوم؛ دوره ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻧﻮﺷﺘﺎری ـ ﭼﺎﭘﯽ

ﺩﻭﺭﻩ ﭼﻬﺎﺭﻡ: ﺩﻭﺭﻩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻟﻲ

2-1-2- تاریخچه تبلیغات محیطی در جهان

2-1-3- تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران

2-1-3-1- اﯾﺮان ﺑﺎﺳﺘﺎن

2-1-3-2- ایران معاصر تا قبل از انقلاب اسلامی(1357-1200 ه.ش)

2-1-3-3- ایران معاصر پس از انقلاب اسلامی

2-1-2- تاریخچه تبلیغات محیطی در ایران

2-1-5- بررسی پژوهش‌های پیشین

2-1-5-1- پژوهش‌های انجام شده در داخل کشور

2-1-5-2- پژوهش‌های انجام شده در خارج کشور

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درباره زن و سینما doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درباره زن و سینما doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درباره زن و سینما doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه درباره زن و سینما با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم54/728 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه درباره زن و سینما با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

راودراد و صدیقی‌خویدگی (1384) در مقاله‌ای با نام" تصویر زن در آثار رخشان بنی‌اعتماد" عنصر جنسیت کارگردان و نیز تأثیر شرایط اجتماعی حاکم در هر دوره را با استفاده از نظریه‌های فمینیستی رسانه‌ها و نظریه‌ی فیلم فمینیستی و نیز روش تحلیل متن از طریق تکنیک نشانه‌شناسی بررسی کرده است. جامعه‌ی آماری در این تحقیق تمام فیلم‌های بلند سینمایی بنیی اعتماد بوده که اکران عمومی داشته‌اند. نتایج نشان داده است که  افزایش حضور زنان در کارهای رسانه‌ای موجب ارائه‌ی تصویری واقع‌بینانه و کارآمد از زنان خواهد شد.

 

 


آزمانی (1373) نیز در مقاله‌اش تحت عنوان "زن در دنیای مردانه" به بررسی حضور زن در آثار مسعود کیمیایی می‌پردازد. آزمانی در این پژوهش آثار کیمیایی را به سه دوره تقسیم کرده و مورد تحلیل قرار داده است. او نتیجه گرفته است که در آثار کیمیایی، زن مساوی با یک «جنس» و حتی یک «ماده»‌ی قابل بهره‌گیری به شکل عمومی است، احمق پنداشته می‌شود و فیلم‌ها در حالت کلی به نگاه مردسالار و مرداندیش دامن می‌زنند. زن در فیلم‌های مسعود کیمیایی فاقد شخصیت و هویت است. دسته‌ای از پژوهش‌ها نیز به بررسی کلی سینما و تلویزیون و نیز بازنمایی‌های مربوط به زنان و جنسیت پرداخته‌اند. 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2- تحقیقات داخلی

2-3- تحقیقات خارجی

2-4- نقد و بررسی تحقیقات پیشین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توسعه روستایی و مولفه های توسعه پایدار doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توسعه روستایی و مولفه های توسعه پایدار doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توسعه روستایی و مولفه های توسعه پایدار doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توسعه روستایی و مولفه های توسعه پایدار با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم38/326 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توسعه روستایی و مولفه های توسعه پایدار با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

  اصطلاحاتی چون توسعه روستایی و عمران روستایی، که از سال های 1950 به بعد مطرح شده اند، با وجود تفاوت لغوی با یکدیگر، همگی به تغییر در جنبه های مختلف زندگی روستایی و پیشرفت مناطق مذکور با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی مردم روستایی اشاره دارند(زمانی پور،1373: 43). مفهوم توسعه روستایی در چهارچوبی متفاوت و گسترده به کار برده می شود و تعریفی جامع که همه اهل فن و افراد صاحب نظرآن را بپذیرند، ارائه نشده است. برخی آن را همانند توسعه ملی می دانند که بر مکان محدودتر ی(روستا) تاکید دارد(دیاس و دیگران،1368: 73).

 

 


اگر هدف توسعه را به طور مشخص رهایی از چنگال فقر و کاهش سطح آن از طریق ایجاد اشتغال برای تهیدستان شهری و روستایی، تامین حداقل نیازهای اساسی قابل قبول برای همه، بالا بردن بهره وری، تساوی بیشتر بین حوزه های جغرافیای و در میان طبقات اجتماعی و اقتصادی، تمرکز زدایی و مداخله مردم در تصمیم گیری، تاکید بر اعتماد به نفس جمعی و ملی و توازن و بهبود کیفیت محیط زندگی تعریف کنیم، جامعه و مناطق روستایی یکی از کانون های مهم برای برآوده ساختن این اهداف  خواهد بود و توسعه روستایی به اهداف کلی توسعه در سطح ملی خواهد داشت. 

 

 

 

فهرست مطالب

توسعه

توسعه روستایی

توسعه پایدار

مولفه های توسعه پایدار روستایی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336