مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان استثنایی ,مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دانش آموزان استثنایی ,فصل دوم پایان نامه کودکان و دانش آموزان استثنایی ,مبانی نظری کودکان و دانش آموزان استثنایی ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی ,پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی ,چارچوب نظری کودکان و دانش آموزان استثنایی
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی

دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم189/442 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

کلمه استثنایی نمایان گر انواع ویژگی ها و تفاوت ها بوده و هر کودک و دانش آموزش نسبت به دانش آموزش و کودک دیگر می تواند استثنایی باشد.... می تواند از نظر جسمانی- روانی- اجتماعی اقتصادی و آنچه که ما اصطلاحاً «کودک استثنایی» می گوییم غالباً بدین معناست که کودک از نظر هوشی و جسمی و روانی و اجتماعی به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر همسالان خود متفاوت می باشد که نمی تواند به نحوی مطلوب حداکثر استفاده را از برنامه ی آموزش و پرورش عادی ببرد و ناگزیر نیازمند توجه خاص و آموزش و خدمات فوق العاده ای می باشد(مهریان و یوسفی،1385،ص27). دانش آموزان کم توان ذهنی دانش آموزانی هستند که هوش بر آن ها دو انحراف معیار پایین تر از حد استاندارد یعنی حدود 50تا 70 درصد می باشد (کافمن  - خالان –ترجمه مجتبی جوادیان – 1374 ص56 ) 

 

 

 


این دانش آموزان ممکن است دارای معلولیت ها و اختلالات گفتاری – رفتاری که امروزه تحت عنوان دیر آموز یا دانش-آموزان با نیازمندی های ویژه تلقی می شوند و با توجه  به نیازمندی های خاصشان در مدارس ویژه ( استثنایی ) تحصیل می کنند ( پیشنمازی 1371 ص281). این دانش آموزان انواع ناتوانی ها و مشکلات جسمی و روانی با خود و خانوادشان دارند. این گروه از دانش آموزان با همتایان عادی خود و به گفته بیدی (1381- ص179 ) به دلیل تجربه شکست ناشی از محدودیت های جسمی و ذهنی به رشد قابل قبولی رسیده اند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.