مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری تبلیغات ,ادبیات نظری تبلیغات ,چارچوب نظری تبلیغات ,فصل دوم پایان نامه تبلیغات ,خرید مبانی نظری تبلیغات
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد مفاهیم و تعاریف تبلیغات doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف تبلیغات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم127/321 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف تبلیغات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

بازاریابی، دستیابی به اهداف شرکت از طریق ارضا و تامین نیازهای مشتریان است به گونه ای که، این کار بهتر از رقبا انجام شود(جوبر ، 1997). بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تامین مفاهیم قیمت گذاری، ارتقاء فروش و توزیع ایده ها، محصولات و خدمات برای ایجاد تغییراتی است که به ارضا نیازهای افراد و اهداف سازمان منجر شود(سولیمن و همکاران ، 1997). روستا و دیگران(1390) بازاریابی را در تعاریف زیر بیان می نمایند: 1) گروهی از فعالیت های تجاری وابسته به فرایندهای اقتصادی و پدیده های بازرگانی 2)فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات 3)فرایند تبدیل عرضه به تقاضا. فلیپ کاتلر، بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضاء نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله می داند(بلوریان تهرانی، 1376). و یا برخی صاحب نظران بازاریابی را فرایند ارضاء نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند (اسدی، 1379).

 

 

 

تعاریف گوناگونی که تاکنون برای بازاریابی ارائه شده به مجموعه ای از فعالیت های هدفمند اشاره دارد که اهم آن را یافتن بازار، برآورده ساختن نیازهای موجود آینده، معرفی کالاها و خدمات، مزایا و ویژگی های آنها برای رفع نیازمندی های بشر و توزیع و فروش کالا برای رسیدن آن به دست مصرف کننده نهایی تشکیل می دهند. اما در این حال هر کدام از تعاریف فوق از یک بعد به تعریف بازاریابی پرداخته اند و به دلایلی چون تفاوت در نظام های ارزشی، فقدان نگاه سیستمی و تقلیل بازاریابی به رفع نیاز مشتری نمی توانند یک تعریف کامل باشند. لذا باید بازاریابی را باز تعریف نمود و آن را این چنین معرفی نمود: بازاریابی کلیه تلاش های نظام مند برای شناخت بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی و هدف های سازمان است(روستا و دیگران، 1375).

 

 

 

فهرست مطالب

تبلیغات

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری

2-3-6- تبلیغ اینترنتی

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.