مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری سواد رسانه ای ,ادبیات نظری سواد رسانه ای ,چارچوب نظری سواد رسانه ای ,فصل دوم پایان نامه سواد رسانه ای ,خرید مبانی نظری سواد رسانه ای
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور با فرمت docx در قالب 77 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات77
حجم248/652 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور با فرمت docx در قالب 77 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

     افخمی در این زمینه معتقد است که در جوامع امروزی سواد رسانه ای اهمیت بیشتری یافته است چرا که با پیشرفت جوامع و توسعه تکنولوژیهای نوین و روش های انتشار پیام ،یک نوع پیچیدگی زبانی در رسانه ها به وجود می اید که به تناسب ان باید شهروندان توانایی بهره گیری از ین رسانه ها را داشته باشند .از این رو اگر دولت ها نسبت به توانمند سازی در مقابل زبان رسانه ای جدید بی تفاوت باشند جامعه به دو گروه تقسیم می شود که یک گروه توانایی درک پیام ها را دارند و گروه دیگر از غافله عقب می مانند.این مدرس ارتباطات با اشاره به اینکه درکشورهای پیشرفته اموزش رسانه ای از دبیرستان اغاز می شود تصریح می کند در این جوامع سواد رسانه ای جزو از اموزش های اجباری است تا شهروندان از جامعه جدید عقب نمانند(طلوعی،1391: 134).

 

 

 

فهرست مطالب

جایگاه سواد رسانه­ای در نظام آموزش کشور  

3-2-1- عناصر کلیدی در سواد رسانه­ای

 3-2-2- لزوم آموزش سواد رسانه­ای

3-2-3- سیاستگذاری برای آموزش سواد رسانه‌ای در ایران

3-2-4-مزیت­های آموزش سواد رسانه­ای برای مخاطبان

3-2-5- مفاهیم کلیدی در سواد رسانه­ای

3-2-5- 1-  همۀ رسانه ها «ساخت» هستند

3-2-5- 2- رسانه­ها به واقعیت ساخت می­دهند

3-2-5- 3-  مخاطبان با معانی رسانه ای مذاکره می­کنند

3-2-5- 4- رسانه­ها ملاحضات تجاری دارند

3-2-5- 5- پیام­های رسانه­ای متضمن ارزش و ایدئولوژی است

3-2-5- 6- رسانه­ها ملاحضات اجتماعی و سیاسی دارند

3-2-5- 7- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطه نزدیک دارند

3-2-5- 8- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطۀ نزدیک دارند

3-2-6- ویژگی­های اصلی سواد رسانه­ای

3-2-7- اصول و رویکردهای نظری سواد رسانه­ای

3-2-8- گونه شناسی سواد رسانه­ای

3-2-9- ویژگی­های پروژه‌های سواد رسانه‌ای

3-2-10-فرایند چند بعدی سواد رسانه­ای

3-2-11- توانایی­های مرتبط با سواد رسانه­ای

3-2-12- سواد رسانه­ای در جامعه

 3-2-13- جنبه­های سواد رسانه­ای

3-2-14- مراحل کسب سواد رسانه­ای

3-2-14-1- داشتن آگاهی کامل در خصوص استفاده از رسانه­ ها

3-2-14- 2- برخورد منتقدانه با محتوای رسانه­ها

3-2-14- 3- تحلیل زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محیط رسانه

3-2-14- 4- جانبداری از رسانه و استفاده از آن برای تغییرات اجتماعی

3-2-15- دلایل فراگیری سواد رسانه­ای

3-2-16-توسعه سواد رسانه­ای

3-2-17- سواد رسانه­ای به عنوان یک نوآوری تکنولوژیکی

3-2-18- مهم­ترین مراحل تکامل سواد رسانه­ای

3-2-19-رسانه متعامل و کارکرد های آن

3-2-20- نیاز به سواد رسانه­ای در فضای رسانه­ای امروز

3-2-21- ارتباطات اجتماعی سالم بوسیلۀ اطلاعات و دانش

3-2-22-پیامد­های رسانه

3-2-23- سواد رسانه­ای از نظر هابز

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.