مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

قیمت این محصول 340000 تومان 

خرید بهترین پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

 خرید پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S , قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S , فروشگاه اینترنتی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S اصل

 پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

 

برند : Maxeeder

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
 340000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S کلیک نمایید


پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

این دستگاه پخش خودرو یکی از محصولات تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است که تحت عنوان مدل «MX-DL2722S» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه پخش یکی از دستگاه‌های ساده‌ی پخش خودرو است و امکانات و قیمت مناسبی دارد.

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

مکسیدر یکی از نام‌های قدیمی در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی و تصویری خودرو است. این شرکت در سال 1979 در لندن تشکیل شد اما این روزها بیشتر محصولات این برند در کشور چین تولید می‌شوند تا هزینه تولید آنها به حداقل برسد. ارزان بودن محصولات مکسیدر برگ برنده‌ی این شرکت در بازار محصولات صوتی و تصویری خودرو است. مدل Maxeeder MX-DL2722S یکی از رادیو پخش های تک دین عرضه شده توسط مکسیدر است.

طراحی

این محصول زمینه‌ای مشکی دارد که با خطوط نقره‌ای تزئین شده است. ولوم دستگاه نیز سایزی بزرگ و نقره‌ای‌رنگ دارد. درگاه‌های اتصال این محصول در سمت راست آن قرار دارند. پورت USB این دستگاه در زیر یک درپوش پوشانده شده است تا از ورود گردو غبار و آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. این دستگاه پخش در سایز کوچک 1DIN تولید شده است و فاقد صفحه‌نمایش برای نشان‌دادن فایل‌های تصویری است؛ درعوض از نمایشگری کوچک با نور پس‌زمینه‌ی قرمز برخوردار است که می‌تواند ساعت، تنظیمات دستگاه و... را نشان دهد. مکسیدر برای امنیت بیشتر، پنل این محصول را به صورت جدا شدنی طراحی کرده تا در صورت لزوم بتوان پنل را به خارج از خودرو حمل کرد.

 

 

این دستگاه نیز مانند اغلب دستگاه‌های پخش، یک ریموت کنترل دارد که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند و سرنشینان خودرو می‌توانند با کمک آن تغییرات و تنظیمات لازم را روی دستگاه انجام دهند. این ریموت دارای 14 دکمه است.

مشخصات فنی

حداکثر قدرت صدای خروجی از این محصول 75 × 4 وات اعلام شده است. شرکت مکسیدر حداکثر قدرت صدای خروجی را این مقدار اعلام کرده است؛ اما باندهایی با این مشخصه، خروجی کامل و صددرصدی نخواهند داشت. برای این منظور کاربر می‌تواند از آمپلی‌فایر استفاده کند. در قسمت پشتی دستگاه، چهار خروجی RCA قرار دارد که با کمک آن‌ها کاربر می‌تواند دو جفت باند یا یک جفت باند و یک ساب‌ووفر را به دستگاه پخش متصل کند.

 

 

 

این محصول دارای رادیو بوده و از قابلیت دریافت و پخش موج‌های رادیویی FM و AM برخوردار است.

شرکت مکسیدر برای این دستگاه درگاه‌های SD ،AUX و USB در نظر گرفته است. این محصول قابلیت پذیرش دیسک ندارد و کاربر تنها از طریق همین سه درگاه می‌تواند به دستگاه متصل شود و موسیقی پخش کند. اگر قصد دارید از یک فلش‌مموری یا کارت SD برای اتصال به دستگاه استفاده کنید؛ باید فرمت فایل‌ها MP3 باشد؛ زیرا این دستگاه تنها قادر به پخش این فرمت است.

سخن آخر

این دستگاه از طراحی ساده و قیمت مناسبی برخوردار است؛ این قیمت با توجه به امکاناتی که این دستگاه دارد و با وجود درگاه‌های مختلف و دو جفت درگاه RCA بسیاری از نیازهای کاربر را تامین می‌کند و اگر از فقدان پشتیبانی دیسک سی دی صرف نظر کنیم این رادیو پخش می‌تواند انتخابی مناسب برای سیستم صوتی خودرو باشد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

فروشگاه اینترنتی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S اصل

قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

خرید به قیمت 340000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

 

برای مشاهده مشخصات(پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.