مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

قیمت این محصول 1599000 تومان 

خرید بهترین هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

 خرید هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 , قیمت هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 , فروشگاه اینترنتی هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 , هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 اصل

 هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

 

برند : Sennheiser

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300
 1599000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 کلیک نمایید


هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

هدبند

طراحی این هدست الهام گرفته از هدست‎های خلبانی است. هدبند آن به صورت دوتکه ساخته شده و در واقع با وجود شیاری که در بالای آن قرار دارد سعی شده تا فشار روی سر کاربر به صورت متوازنی تقسیم شود. قسمت هدبند این هدست قابلیت افزایش ارتفاع دارد که به‌راحتی روی سر کاربر قرار می‎گیرد. در قسمت هدبند از پارچه مش استفاده شده که متریال سبکی دارد. با توجه به قابلیت تنفس‎پذیری، جریان هوا به راحتی از الیاف آن عبور کرده و مانع عرق کردن سر می‎شود. همین موضوع باعث می‎شود که از این هدست بتوان در بازی‎های طولانی مدت استفاده کرد.

میکروفون و کاپ

میکروفون هدست GSP 300 روی کاپ سمت چپ آن قرار دارد و قابلیت چرخش دارد و تا زمانی که نیاز به استفاده از آن نباشد، می‎توان آن‎را به بالا هدایت کرد تا از دید خارج شود. کیفیت صدای میکروفون در حد و اندازه‌ی میکروفون‌های خبرنگاری  (Broadcating)  است و قابلیت Noise-Cancelling  دارد که صداها و نویزهای محیط را به حداقل می‎رساند و همچنین صدای تنفس کاربر را هم حذف می‎کند.

کاپ‎های هدست GSP 300 با آکوستیک بسته و به شکل بیضی طراحی شده که گوش را به صورت کامل دربر می‎گیرد. تنظیم صدای هدست با استفاده از یک پیچ رادیویی روی کاپ سمت راست آن تعبیه شده است. بالشتک‌های موجود در کاپ‌ها با استفاده ازMemory Foam  ساخته شده‌اند که بسیار راحت هستند و می‌‎توانند تا حد زیادی صدای نویز محیط را تضعیف کنند و مانع از رسیدن صدای محیط به گوش کاربر شوند.

کیفیت صدا

صدای این هدفون از شفافیت بالایی برخوردار است. تفکیک صدای خوب و جزئیات کاملی را به هنگام گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و انجام بازی‎های مختلف به شما می‎دهد. همچنین این هدفون از Bass خوبی برخوردار است که با توجه به درایورهای بزرگی که دارد، خیلی هم خارج از تصور نیست.

شفافیت عالی در پخش موسیقی درون بازی، صدای گام‎ها و صدای تیراندازی‎ها در محیط بازی، احساس قرار گرفتن در آن فضا را به گیمرها منتقل می‎کند.

سنهایزر

شرکت سنهایزر (Sennheiser) یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌های فعال در تولید محصولات صوتی محسوب می‌شود. باوجود اینکه رقابت در این صنعت بسیار دشوار است و صدها برند مختلف از سرتاسر جهان در آن حضور دارند، امروز شرکت سنهایزر جزو یکه‌تازان این صنعت محسوب می شود. نام این شرکت آلمانی که بیش از 74 سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد، یادآور محصولات با کیفیت، صدای عالی و ابداعات متعددی که استانداردهای جدیدی را در تکنولوژی صدا به‌وجود آورد. داستان شرکت سنهایزر از سال 1945آغاز شد و به‌تدریج، در دهه‌ی 60 میلادی، برند سنهایزر به نامی آشنا در عرصه‌ی تجهیزات صوتی بدل شد. مهمترین محصول این شرکت در این دهه، هدفون مدل HD 414 بود که نخستین هدفون پشت باز جهان محسوب می‌شد و انقلابی در بازار جهانی هدفون ایجاد کرد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

فروشگاه اینترنتی هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300 اصل

قیمت هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

خرید به قیمت 1599000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300
هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300

 

برای مشاهده مشخصات(هدست مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 300) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.