مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028

ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 

قیمت محصول : 199000 تومان

خرید ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 , قیمت ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 , فروشگاه اینترنتی ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 , ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 اصل

برند : D-ZINER

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028

 

مستطیل شگفت انگیز

ساعت مدل «D-Z7028» دارای صفحه نمایش مستطیلی به ابعاد 36 × 33 میلی‌متر است. چهار دکمه در طرفین بدنه ساعت قرار دارد که برای تغییر قابلیت‌های متفاوت ساعت در نظر گرفته شده است. شاید بتوان گفت داشتن کرنومتر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت است که به کمک آن می‌توانید فعالیت‌های ورزشی و یا هر رکوردی که مد نظر دارید، بسنجید. داشتن قابلیت تاریخ شمار نیز موجب می‌شود تا دقیق‌تر بدانید چه روزی و چه ساعتی باید به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده‌ی خود ادامه دهید. تاریخ شمار این ساعت علاوه بر نمایش روزهای ماه به عدد، قابلیت نمایش روزهای هفته را با حرف اختصاری دارند. با دکمه‌ی کناری ساعت می‌توانید به صورت دستی این تاریخ را تغییر دهید. داشتن آلارم نیز یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این ساعت محسوب می‌شود. این ساعت را می‌توانید در زمان مورد نظر خود کوک کنید تا با زدن آلارمی ملایم یادآور خوبی در کنار شما باشد.  صفحه نمایش ساعت با فشردن دکمه سمت راست و بالایی ساعت روشن می‌شود و به رنگ سبز در می‌آید. این ویژگی کمک می‌کند تا در فضاهای کم نور یا تاریک نیز بتوانید از ساعت خود استفاده کنید.

مقاومت در برابر آب تا فشار 3 اتمسفر یا 30 متر از ویژگی‌های کیفی ساعت است. بدین ترتیب، در شرایط معمول روزمره نظیر شست‌وشوی دست یا مواردی که قطرات آب ممکن است با ساعت در تماس باشد، از نفوذ آب به بدنه جلوگیری می‌شود. اما نمی‌توان این ساعت را برای ورزش‌های آبی مناسب دانست. توجه داشته باشید که فشردن هرکدام از دکمه‌ها در حالتی که ساعت خیس است، می‌تواند باعث صدمه‌ی آن شود. طبق گفته‌ی شرکت سازنده استفاده از این ساعت در حمام و استخر توصیه نمی‌شود.

شیک بودن در عین سادگی

رنگ مشکی یکی از رنگ‌های پر طرفدار است که برای افراد با سلیقه‌های متفاوت نیز محبوبیت خاصی دارد. بر خلاف تصور عموم که مشکی را رنگی مخصوص غم می‌دانند، مشکی رنگی است پر قدرت. اگر در استایل خود از رنگ مشکی استفاده کنید، حالت رسمی‌تری به استایل خود می‌بخشید. ساعت مدل «D-Z7028» از بدنه و بند مشکی رنگ تهیه شده است. هماهنگی این دو قسمت شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما بسیار شیک و زیبا است. یکدست بودن ساعت می‌تواند تاثیر مثبتی را روی استایل شما بر جای بگذارد. بند ساعت از لاستیک تهیه شده است و دارای سوراخ‌های متعددی است که قابلیت تنظیم سایز را به کمک سگک ساده برای شما فراهم می‌کند. همچنین از طرفی دیگر، در هنگام ورزش با عبور مناسب هوا از زیر آن، از عرق کردن دست جلوگیری می‌کند.

قیمت ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028
 199000 تومان

خرید ساعت مچی 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


تصاویر بیشتر
ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028
ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028

ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028 اصل

قیمت ساعت مچی دیجیتال دیزاینر مدل D-Z7028

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.