مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008

ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 

قیمت محصول : 180000 تومان

خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 , قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 , فروشگاه اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 , ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 اصل

برند : D-ZINER

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008

 

طرح‌دار و زیبا

بسیاری از افراد مایلند تا به بیشترین حد ممکن به استایل خود اهمیت دهند. استایل افراد به عبارتی می‌توان گفت بخشی از شخصیت آنها را بازگو می‌کند. به همین دلیل بهتر است با دقت و وسواس کافی به آن رسیدگی کنند. استایل زیبا به کمک اکسسوری‌ها تکمیل‌تر می‌شود. ساعت یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اکسسوری برای آقایان و بانوان است که نقش موثری را روی استایل افراد ایفا می‌کند. استایل افراد بسته به سلیقه‌های متفاوتی که دارند، از یکدیگر متمایز است. گاهی اوقات سادگی زیباست و گاهی اوقات طرح‌دار بودن. این موضوعی است که بستگی به نوع استایل افراد دارد. در ساخت ساعت مچی مردانه مدل «D-Z7008» از بند و بدنه طرح‌دار استفاده شده است. این قسمت‌ها ترکیبی از دو رنگ کرم و قهوه‌ای است که طرح چریکی آن موجب خاص‌تر شدن این محصول شدن است. این طرح آشنا محبوبیت خاصی را بین افراد دارد. به کمک این ساعت می‌توانید استایل اسپرت خود را زیباتر کنید. این ساعت با شلوار کتان کرم یا قهوه‌ای به خوبی ست می‌شود.

پر کاربرد

ساعت مردانه دیزاینر مدل «D-Z7008» دارای قابلیت‎‌های متعددی است که تمامی آن‌ها با چهار دکمه موجود در طرفین ساعت به فعالیت خود ادامه می‌دهند. یکی از قابلیت‌های این ساعت داشتن آلارم است. با داشتن این ساعت دیگر نیاز به آلارم گذاشتن با گوشی همراه خود نیستید. این ساعت را می‌توانید در زمان مورد نظر خود کوک کنید تا با زدن آلارمی ملایم یادآور خوبی در کنار شما باشد. به کمک دکمه‌ی تعبیه شده در کناره‌ی ساعت می‌توانید تنظیمات ساعت آلارم را تنظیم کنید تا در زمان مقرر به شما یادآوری کند. این ساعت مچی مجهز به کرنومتر است. داشتن کرمومتر یکی از ویژگی‌های مثبت ساعت است که برای افراد مختلف به ویژه ورزشکاران مناسب است. یک ورزشکار برای اینکه همواره در بهترین شرایط آمادگی جسمانی قرار داشته باشد باید به شکل مرتب و با زمان‌بندی‌های منظم تمرینات خود را ادامه دهد. حتی اشخاصی که به شکل حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند نیز باید به زمان‌بندی ورزش کردن خود توجه کنند تا شاهد پیشرفت بدنی خود باشند. به کمک این ساعت و قابلیت‌های آن می‌توانید با نظم بهتری به فعالیت‌های مدنظر خود بپردازید.

نمایش تاریخ یکی از کاربردی‌ترین کارایی این ساعت است. داخل صفحه نمایش ساعت صفحه‌ای مجزا طراحی شده است که روزهای ماه را به عدد و روزهای هفته را به صورت حرف اختصاری هر روز نمایش به صورت دیجیتالی نمایش می‌دهد. همچنین این صفحه می‌تواند مود (Mode) ساعت را هنگام تظیمات آن به صورت دقیق نمایش دهد.

این ساعت مچی دارای دکمه‌ای در سمت چپ صفحه نمایش است که به کمک آن نور سبز رنگی را داخل صفحه نمایش روشن می‌کند. به کمک این نور پس زمینه می‌توانید حتی در فضاهای تاریک و کم نور نیز از ساعت خود لحظه به لحظه با خبر باشید.

قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008
 180000 تومان

خرید ساعت مچی 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


تصاویر بیشتر
ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008
ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008

ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008 اصل

قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7008

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.