مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق,نمونه مبانی نظری , نمونه پیشینه تحقیق, دانلودمبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت

,

مبانی نظری و پیشینه ا موضوع مدیریت

,

,
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع  مدیریت

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مدیریت

در 43صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تعریف مدیریت

مدیریت در مفهوم کلی و عام آن، به گونه ها و با دیدگاه های متعدد تعریف شده است. به طوری که باید گفت به تعداد نویسندگان این رشته، از مدیریت تعریف به عمل آمده است. با این همه اندیشمندان مدیریت در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن، اداره کردن سازمان با استفاده صحیح و منطقی از منابع انسانی و مادی برای رسیدن به هدف سازمان می باشد ( قرائی مقدم، 1382).

از مدیریت تعاریف متعددی ارائه شده است و عمدتاً آن را شامل « برنامه ریزی، سازماندهی، کارگزینی، هدایت و رهبری، کنترل و نظارت » دانسته اند، اما با توجه به تحولات چند ساله اخیر و نظر به اینکه توجه به اخلاقیات و منابع انسانی در مدیریت امروز جایگاه خاصی پیدا کرده است، تعریف زیر برای مدیریت در شرایط حاضر، مناسبتر به نظر می رسد. از نگاه برخی صاحبنظران، مدیریت ترکیبی از علم و هنر برای پدید آوردن محیطی مناسب می باشد که در آن همفکری و همکاری با دیگران به منظور شکل دادن به فرایندی کارساز امکانپذیر می گردد و همچنین طی آن، استفاده بهینه از منابع، برای عرضه خدمات یا کالاهایی قابل رقابت، جهت جلب رضایت متقاضیان آنها، با پرهیز از بروز هرگونه عواقب نامطلوب تحقق می یابد ( رحمان سرشت، 1384 ).

« کیمبل وایلز[1]» در تعریف مدیریت و رهبری آموزشی می گوید: « رهبری آموزشی عبارتست از یاری و مدد به بهبود کار آموزشی و هر عملی که بتواند معلم را یک قدم پیش تر ببرد». همچنین به نظر او نقش مدیر و رهبر آموزشی عبارت است از « حمایت، تقویت، یاری و مساعدت و سرانجام همکاری کردن، نه دستور دادن و هدایت کردن » ( قرائی مقدم، 1382 ).

مدیریت، فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد. تاکنون تعاریف متعددی برای مدیریت ارائه شده است. برخی از مهمترین تعاریفی که ارائه شده، به قرار زیر است:

- هنر انجام امور به وسیله دیگران

- فرایندی که طی آن تصمیم گیری در سازمان ها صورت می پذیرد

- انجام وظایف برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی و کنترل

- علم و هنر هماهنگی کوششها و مساعی اعضای سازمان و استفاده از منابع برای نیل به اهداف سازمانی

بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیم گیرنده و رابط برای اعضای سازمان ( کونتر[2] و همکاران، ترجمه چمران، 1380).

تعریف ذیل، مفاهیم کلیدی مدیریت را در بردارد:

- مدیریت یک فرایند است.

- مفهوم نهفته مدیریت، هدایت تشکیلات انسانی است.

- مدیریت مؤثر، تصمیم های مناسبی می گیرد و به نتایج مطلوبی دست می یابد.

- مدیریت کارا به تخصیص و مصرف مدبرانه می گویند.

- مدیریت بر فعالیت های هدفدار تمرکز دارد ( جاسبی، 1370).

« ماری پارکر فالت[3]» در تعریف مدیریت می گوید: « مدیریت هنر انجام دادن کارها به وسیله دیگران است». در این معنی هرکس بتواند کارها را با استفاده از نیروی دیگران به انجام برساند مدیر است. به عبارت دیگر، مدیر هماهنگ کننده و کنترل کننده فعالیت های دسته جمعی برای رسیدن به هدف مطلوب سازمان با حداکثر کارایی است. در همین رابطه « هنری فایول[4]» در تعریف مدیریت می گوید: « مدیریت عبارت است از علم و هنر متشکل و هماهنگ کردن، رهبری و کنترل فعالیت های دسته جمعی به منظور رسیدن به هدف مطلوب با حداکثر کارایی». برخی هم مدیریت را دانش اداره کردن و بهره گیری منطقی و عقلائی از منابعی که در راه رسیدن به هدف یا هدف های معلوم در اختیار گذاشته شده است، تعریف می کنند. استونر[5] می گوید: « مدیریت، فرایند، برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کوشش های سازمان و استفاده از تمام منابع سازمان برای دستیابی به اهداف معین سازمانی است». آنچه از این تعریف بر می آید آن است که وظیفه اصلی مدیریت، استفاده از همه منابع و امکانات برای رسیدن به هدف های سازمانی می باشد. بنابراین می توان گفت: مدیر خوب کسی است که با استفاده صحیح، منطقی و عقلائی از منابع مادی و انسانی، سازمان را برای رسیدن به هدف خود که برآورنده یکی از نیازهای جامعه است، رهبری و هدایت می کند (قرائی مقدم، 1382 ).

2-1-2 . مدیریت کلاس

نهاد آموزش و پرورش، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اطلاعات و بی تردید عمده ترین مصرف کننده و ذخیره کننده اطلاعات و دانایی محسوب می شود. این مهم در کشور ما به علت توسعه کمی آموزش و پرورش و توجه به مؤلفه های دینی و ملی و فرهنگی از گستردگی و ارزش بالایی برخوردار است. تولید دانش و کاربرد آن در فرایند تعلیم و تربیت، موجب افزایش دانایی و توانایی یادگیرندگان و معلمان شده و آموزش و پرورش را در مهم ترین مأموریت خود؛ یعنی، تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد بیش از گذشته توفیق خواهد داد ( جوادی بورا و نازکتبار، 1389).

تاکنون، تعاریف متعددی برای مدیریت کلاس، ارائه شده است. نظریه هایی که در خصوص سبکهای مدیریت وجود دارد بسیار است مانند نظریه همکاری چستر بارنارد[6] (1983)، نظریه همسازی وایت بک[7] وکریس آرگریس[8](1954)، نظریه سلسله مراتب مازلو[9](1954و1970)، نظریه های X وYداگلاس مک گرگور[10] (1960) و نظریه رنسیس لیکرت[11] (1961،1967) که همگی در خصوص فرد وسازمان می باشند (عرب شهراب؛ ساکی، 1389).

اما پژوهش حاضر سبکهای مدیریت را بر اساس نظریه وولفگانگ و گلیکمن ( 1996 )، مورد توجه قرار داده است. بر این اساس، سبکهای مدیریت کلاس عبارتند از : سبک مداخله گر ، سبک غیر مداخله گر و سبک تعاملی .

واژۀ «مدیریت کلاس» در اغلب تعاریف سنتی ، هم معنا با واژۀ انظباط به کار رفته است . به عنوان مثال دویل[12] (1986) مدیریت کلاس را "درمان بدرفتاری هاو اختلالاتی که در محیط آموزشی رخ می دهد" تعریف می کند. به عقیدۀ وی، هدف مدیریت کلاس ایجاد و حفظ نظم اجتماعی به منظور آرامش و یادگیری بهتر است ( زاکرمن[13]، 2000).

اگرچه اصطلاح انضباط را معلمان، مدیران و دانش آموزان فراوان مورد استفاده قرار می دهند، اما همیشه آن را بهترین کلمه ممکن برای آن منظور خاص نمی دانند. در واقع سال ها شده است که عبارت پسندیده تر مدیریت کلاس ( اداره کلاس) به دلیل محترمانه تر بودن ترجیح داده می شود. یکی از دلایل این ترجیح به حرکت های فلسفی اخیر در تعلیم و تربیت بر می گردد که می توان گفت آسان گیرتر، انسان گراتر و کودک محورتر شده است.

در متون علمی معاصر، مدیریت کلاس، وسیع تر از انظباط تعریف شده است؛ چنانکه لویز[14] ( 1997)، مفهوم انظباط را زیر مجموعۀ مدیریت به شمار می آورد و مدیریت کلاس را مثابه ترکیبی از آموزش، سازماندهی مواد و فعالیتهای درسی و تلاش برای کاهش بدرفتاری دانش آموزان توصیف می کند (جرمین[15]،2002).


[1] - Kimblle Wiles

[2] - Kounter

[3] - Mary Parker Follet

[4] - Henry Faiol

3 - Stonner

[6]- Chester Barnard

[7] - White Back

[8] - Chris Argyris

[9]- Mazlow

[10] - Mc Gregor

[11] - Likert

[12] - Doyl

[13] - Zukerman

[14] - Lewis

[15] - Germine



مبانی نظری و پیشینه تحقیق(فصل دوم پایان نامه)


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی – خرید آنلاین ...


تدوین مبانی نظری - مدیراما


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتیاد – خرید ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن – خرید آنلاین ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژیک تغییر | 14038 - dl2


تدوین پیشینه تحقیق و روشهای پیشینه یابی | علمی و پژوهشی


نحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق | علمی و پژوهشی - ...


فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) | ...


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی ...


پژوهه نکات مهم در نگارش فصل دوم پایان نامه - پژوهه


[DOC]شیوه نامه نگارش مقاله - دانشگاه شهید بهشتی


فصل یک تا پنج پایان نامه - گروه آموزشی علم ما


مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره عوامل موثر در موفقیت ...


شریف یار پایان نامه - فصل دوم پایان نامه را چگونه بنویسیم - ...


مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد - فایلینا


خرید فایل( مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه ریزی ...


مدیریت دانش| منابع علمی|ایبوک|مقاله انگلیسی|ترجمه|مبانی ...


مراحل نگارش مرور ادبیات تحقیق (Literature Review) - آموزش ...


مبانی نظری - پژوهش‌کار - ایرانداک


[DOC]روش نگارش یک مقاله علمی-پژوهشی


[PDF]نکات مهم در پایان نامه نویسی


[PDF]نحوه نوشتن پروپوزال


[PDF]تحلیل محتوای ادبیات مدیریت اسلامی با تاکید ... - پرتال ...


آخرین مطالب منتشر شده در بلاگ اسکای


مهندسی صنایع - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


سعید حجاریان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


مجله پژوهش و برنامه ریزی روستایی، شماره 22 - Magiran


مانی فایلز | دانلود و خرید ( مبانی نظری و پیشینه تحقیق با ...


File Sell فروشگاه ساز رایگان فروش فایل آخرین فایل های ...


حقوقی و امور مجلس


انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اعتماد اجتماعی


روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع خصوصی سازی بیمه


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت دانش مشتری ...



ولی باید در حد گسترده ای توضیح یابد. در بخش سابقه تاریخی، باید در مورد گذشته دور و نزدیک پدیده عنوان یا پدیده‌های موجود در عنوان تا قبل از زمان پژوهش خویش و بر ...
۴ خرداد ۱۳۹۷ - مبانی نظری کارآفرینی پیشینه پژوهش کارآفرینی مبانی نظری و پیشینه ... پژوهش مدیریت کلاس (فصل 2) یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. ... به وب ما خوش آمدیدمحقق گرامی،شما با جستجوی مبانی نظری و پیشینه ...
فرض کنید که موضوع پایان نامه شما «بررسی اثر سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری بر روی به اشتراک گذاری ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - به سایت ما خوش آمدیدعنوان محصول دانلودی:مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتیاد یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست.
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - اینک شما با جستجوی ((مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن)) وارد ... و پیشینه پژوهش با موضوع اعتیاد یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ...
۵ خرداد ۱۳۹۷ - دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت ... فصل دوم: گستره نظری و پیشینه پژوهش 19 ... 2-9) جمع بندی الگوهای مرتبط با موضوعات تغییر 38.
نحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق- پیشینه تحقیقات داخلی و خارج پیشینه پایان نامه- پیشینه تحقیق- فصل دوم پایان نامه- مبانی نظری تحقیق- ادبیات تحقیق- ... از این رو، هر گونه نظریه، قانون و بررسی قبلی درباره موضوع پژوهش را می توان جزء پیشینه آن منظور داشت. ..... بانک موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فن آوری اطلاعات (IT) ...
نحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق- پیشینه تحقیقات داخلی و خارج پیشینه پایان نامه- پیشینه تحقیق- فصل دوم پایان نامه- مبانی نظری تحقیق- ادبیات تحقیق- ... در رابطه با موضوع تحقیق می باشند و هم از منابعی باشند که به صورت غیرمستقیم با آن موضوع، ارتباط .... بانک موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فن آوری اطلاعات (IT) ...
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - دانلود فایل کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش (فصل دوم) ... گرامی،شما با جستجوی پیشینه پژوهش و مبانی نظری استرس(فصل دو) وارد ... و پیشینه پژوهش توانبخشی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی سازمانی) بازدید کننده گرامی امروز ... سازمانی اثربخش است که قادر به مدیریت ابهام ها، انعطاف پذیری، مشتری ...
معمولا" از فصل دوم پایان نامه تحت عناوینی چون "بررسی مبانی تحقیق"، "بررسی مبانی ... 7- با افزایش حجم تولیدات نظری در موضوعات مختلف مدیریت، هنر محقق در فصل 2 ... ۱۰-محقق باید بعد از مطالعه پیشینه تحقیق، چارچوب نظری تحقیق خود را مشخص و ...
به اطلاع پژوهشگران گرامی میرساند مقاله های ارسالی به این فصلنامه باید مطابق راهنمای نگارش زیر تدوین .... 1- مقدمه: شامل بیان مسأله، اهمیت موضوع و اهداف یا سوالهای پژوهش. ... 2- مبانی نظری و پیشینه پژوهش: ارایه تعاریف ضروری، بیان کافی چکیده پژوهش های داخلی و .... ساختار مقالات ارسالی به فصلنامه چشم انداز مدیریت مالی و حسابداری ...
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ب-فصل دوم پایان نامه Review and Litrature یا ادبیات و پیشینه تحقیق. مقدمه : معرفی محتوای فصل; مبانی نظری: نطریه های مرتبط با موضوع و قابل ... که بیش از ۹۵ درصد مدیران ورزش دانشگاهی آمریکا مدرک کارشناسی ارشد داشته اند.
توضیح کوتاه: مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره عوامل موثر در موفقیت مدیران آموزشی خصوصیات محصول: منابع فارسی و انگلیسی دارد. ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
... فصل پیشینه تحقیق, فصل سوابق تحقیق, فصل مبانی نظری تحقیق نیز نام نهاده اند. ... فصل دوم شامل مقدمه ای بر ادبیات تحقیق, تاریخچه موضوع, مبانی نظری, چارچوب ... تا با محتوای فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد, نحوه نوشتن مبانی نظری فصل دوم و ... برای دانلود رایگان نمونه محتوای فصل دوم پایان نامه مدیریت به لینک زیر مراجعه ...
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه ... پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای .
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - محقق گرامی،شما با جستجوی مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه ریزی ... کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع مبانی برنامه ریزی) لحظات ...
PMD45-مدیریت دانش مشتری در سازمان- مبانی و چارچوب نظری پیشینه تحقیق داخلی و ... مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد ...
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - مرور ادبیات تحقیق یا پیشینه‌ی تحقیق یکی از مهم‌ترین و در عین حال سخت‌ترین مراحل مقاله‌نویسی و پایان‌نامه نویسی است. مراحل نگارش پیشینه را ...
چرایی نیاز به مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش: رصد علمی و دقیق شکاف ... گام اول - درباره ادبیات و چیستی، چرایی و چگونگی موضوعتان بیشتر بیاموزید (پیوند) مریم نظری ..... هزاران هزار پایان نامه به داده های غلط و موضوعات کلیشه ای نوشته میشه اما کو بازده؟ .... سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی (سمات) · شورای تأمین منابع علمی · شورای ...
یک پژوهشگر تازه کار ممکن است تصور کند یک موضوع با اهمیت در زمینه مدیریت مانند TQM یا CRM یا موارد دیگری از ... در این بخش براساس مطالعات گذشته، مبانی نظری پژوهش بیان می شود. ... ه، مترجم) تهران: نشر نی (تاریخ انتشار به زبان اصلی:1991)
۲۰ فروردین ۱۳۵۷ - مقایسة مبانی نظری و عملی ... برای بررســی پیشــینة موضوع تحقیق، دانشــجو باید با تعیین دقیق .... داور خارجی که نقش اصلی را در مدیریت جلسه.
موضوع: وشتن پایان نامهن. ,. پروپوزال. در این مقاله. نحوه نگارش پروپوزال ... الف ( برای تکمیل ارح طرح تحقیق پایا نامه ، زتح اس دانشجویا با توجه به موضوع و ... این نوع مطالعه ات لحاظ پای بندی به مباحث محض علمی ، به مطالعات نظری شباه دارد با این تفاوت که .... در پیشینه تحقیق ، تماح مطالعاتی که به طریقی با موضوع و مساله مورد بررسی ...
در این مقاله تلاش گردیده است تا با توجه به پیشینه نظری تحقیق و با استفاده از روش تحلیل. محتوا به بررسی ۲۰ اثر مدیریتی با موضوع و رویکرد مدیریت اسلامی پرداخته شود. .... تحقیق و تحلیل پیرامون مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در منابع نمونه . ۲.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پیشینه‌ی سوگیری توجه. مبانی نظری و .... شهر یزد منتشر شده است. مورد اول، یک تصویر طعنه‌آمیز از مدیریت شهری در ایران است.
پیشینه کاربردی مهندسی صنایع به نخستین سالهای انقلاب صنعتی بازمی‌گردد، ولی از نظر ... موضوعات با نام مهندسی صنایع بخشی از موضوعات علم مدیریت می‌باشد. ... بر بهینه‌سازی، بهینه‌سازی خطی (تحقیق در عملیات) کارسنجی و زمان‌سنجی می‌باشد. ... اصول مدیریت و سازماندهی; مدیریت منابع انسانی · مهندسی ارزش; تصمیم‌گیری چند معیاره ...
سعید حجاریان کاشانی (در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی معروف با نام مستعار سعید .... او در آن دوران مسئولیت مدیریت بازجویی‌ها بوده و بازجویی از ستوان ناصر رکنی را نیز برعهده داشته‌است. ... سعید حجاریان نیز در اخیراً به بازخوانی این موضوع پرداخته بود. .... ۱۳۷۶ صورت گرفته بود نظریه‌پردازان اصلاحات به دنبال مبانی نظری محکمی برای ...
مشخصات نشریه · آخرین شماره · آرشیو شماره های گذشته · جستجوی مطالب · سایت اختصاصی · تماس با نشریه · ارسال الکترونیکی مقاله · راهنمای تدوین و ارسال مقالات ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع فرسودگی شغلی و حمایت شغلی ... سیستم مراقبت های بهداشتی درمانی از قبیل پرستاران، پزشکان و مدیران اجرایی بیمارستانها ...
تاریخ تحولات کیفری بعد از مشروطه ... اصول و تاریخچۀ سیستم حمل و نقل، کاروانسرا و سفر و اصول احداث پایانه مطالعات پایۀ شهر مشهد · پاورپوینت طراحی نظری پایگاه داده · حل المسائل ... پاورپوینت در مورد ارزیابی فراگیران با استفاده از ابزار DOPS .... تحقیق با عنوان اخلاق حرفه ای در کار و سازمان برای رشته های حسابداری و مدیریت.
مبانی حقوق ... کدخدایی :شورای نگهبان نظری درباره منع به‌کارگیری بازنشستگان اعلام نکرده است ... نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون صدور چک موافقت کردند. ... پس از مخالفت نمایندگان با رد و انجام تحقیق و تفحص از شهرداری؛ تحقیق و ... طرح تسریع در تحویل لوایح مرتبط با مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهر و ...
قوانین و مقررات. مقررات و آئین نامه های داخلی دانشگاه فردوسی مشهد · قوانین و مقررات کشوری. درباره ما. تاریخچه · مراکز پخش و فروش · مدیریت · کارکنان · مدیریت سایت ...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اعتماد اجتماعی. ... امروزه اندیشمندان دیگر رشته‌ها، مخصوصا مدیریت بازرگانی فرایندهای اعتماد را در محیط‌های تجاری و بازرگانی، ...
درباره الکسا و کلمات کلیدی موتورهای جستجو در آن ... این کتاب می‌تواند برای علاقه‌مندان به مبانی نظریه اطلاعات (به زبان بسیار ساده) و نیز کسانی که به درک بهتر ...
تاینی موویز. جهت سفارش تبلیغات با شماره در تماس باشید (ماهانه تنها....... تومان با بازدهی عالی). ثبت تبلیغات لینکی در سایت تنها با ...... تومان در ماه. وبلاگ های ...
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت دانش مشتری در سازمان. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.